07-01-2010

Enough homework to kill the Hulk


Goeiendaaaag minse! Ik heb het weer druk hoor. Tentamens komen eraan en dat betekent dat ik weer eens moet gaan leren! Daarom wordt dit geen lang bericht. Der komt wel een short story aan, ik heb namelijk weer een ideetje. Het heeft wel totaal niks te maken met de vorige short story, en deze story wordt ook echt kort. Maar leuk wordt het wel, denk ik haha. Ik heb trouwens weer iets nieuws. Elke keer als ik iets leuks zie maak ik er foto's van! En dat heb ik al best wel vaak gedaan, daarom nu in een keer veel foto's!
1.Postvakjes op school!

2.Geschreven op de auto van de ouders van Etienne midden in de nacht met oud en nieuw!

3.Soep van het buffet op werk in de container! En der kwamen bubbeltjes omhoog, fotografisch waardig dusch!

4.Gekke Aziaten in een schoolboek. Eentje lijkt er op Son! High five!
Son heeft trouwens een blog! http://sun-lines.blogspot.com. Hij dropt daar al zijn muziek en mixes want hij draait muziek en mixt. Dus
5.No comment
6.klasgenoot Jens kon geen tequila aan dus hij dacht, "let's throw the fuck up!"

7.Thijs de frietvet kunstenaer!

en nu stop ik weer! Ciaaaao

2 opmerkingen: