12-10-2010

My extreme powers of seduction - preview

Hier een preview van mijn nieuwste short story:

Fietsend over de straten van Tilburg baan ik mij een weg door het late woensdagavond fietsverkeer. Vandaag was weer een dag zoals altijd. Oppervlakkig, saai, soms interessant, soms irritant en meestal slaapwekkend. Zo'n oppervlakkige, saaie, soms interessante, soms irritante maar meestal slaapwekkende dag zet je wel aan het denken. En dan kwam toch steeds weer een ding terug in mijn hoofd. Ik mis toch wat wel wat, dacht ik. In mijn leven bedoel ik dan. Iets wat iedereen wel nodig heeft en iedereen ook wel krijgt. Maar je moet maar net geluk hebben om het te krijgen. Dat ene ding wat ik bedoel. Dat hele belangrijke ding in je leven, dat is liefde. Ik ben wel weer toe aan een vrouw, een meisje, een minarres, een chick of een one night stand. En om meteen maar het roer om te gooien ga ik daar vanavond wat aan doen. Of ja, dat ben ik van plan. Ik ben en blijf een perfectionist. Ik ga niet met de eerste de beste vrouw naar bed die zo vrijgevig is om haar meest intiemste plekje prijs te geven. Dat wordt dus geluk hebben vanavond. Gij zoekt en gij zult vinden zeiden ze vroeger altijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten