11-07-2009

Ain't no party like a saté party

Jooo bitches. He he even een dikke break. Ik ben namelijk echt aan het out burnen haha. Ik heb het echt faaaacking druk. Ik moet elke dag werken of heb wel weer repetities van de musical. Dus hier komt even een lang bericht over wat ik allemaal heb gedaan!

Nou zaterdag had ik eerst verjaardag van me oma! Was wel leuk! Alleen de locatie was echt kut. Midden in een bos wat vol met processie rupsen bleek te zitten haha. Maar goed, die avond naar FreeFunk en daar even flink losgaan.
Mensen, freefunk was zeeeeker vet. Zoals altijd weer tenten en dj's. Ik heb me weer vermaakt hoor. Ik kan niet wachten tot volgend jaar. De zondag was trouwens nog vetter vond ik. Vooral het einde. Dat was echt master. Ze draaide killing in the name of, en dan nog dikke vuurwerk derbij. Nou ik stond me daar toch even los te gaan hahaha.

Maar goed, toen heb ik dus van maandag t/m gister gewerkt. En ook had ik elke avond feestjes of ging ik uit.
Oh en over feestjes gesproken. Ik had er woensdag een in een hoerentent. Club Unique in Lomm. Hahahahaha, dat was fackign vet. We mochten ook even rond kijken enzo. Nou der stonden bedden bij, daar kon je een huis van bouwen hahaha. Ik vond het alleen wel vies om ergens te zitten haha, you never know. En der liepen geen hoeren rond, ofja later op de avond pas. En die waren echt NIET knap. Het waren van die zonnebank bruine kwabberige oostblok hoeren met zwart geverfd haar hahaha. Baaaah.

Anyway. Eergister had ik ook nog een vet feest! Want der was sate!! And there ain't no party like a sate partay hahaha. Mara dat was wel gezellig. Alleen ik was facking brak van al dat gefeest en gewerk. Donderdag hadden we trouwens ook generale repetitie van de musical. Dat ging wel goed alleen het weer zat tegen. Oja en ik stond ook even voor lul hahaha. We doen dus high school musical. En in een scene moet ik tegenstander spelen bij basketbal. En de kleding die ik dan aan moet. Is net iets te klein! Dat is zo'n adriaan blauw glimmend hemdje. En de maat is M. Nou echt, dat is niet vet. Ik deed dat aan en het zat heeelemaal strak. Ik kan zo naar chipendales of naar Bassie en Adriaan als Adriaan hahaha. Maarja over een weekje is Tim terug van vakantie. Dan mag hij dat ding aan.

En nu zit ik hier. Facking brak. Juliet en Corine die hadden woensdag besloten dat we vandaag wat gingen doen Venlo. Nou heel fijn allemaal, alleen ze hebben de trein gemist dus zijn iets later hahaha. Maar dadelijk ga ik dus naar Venlo, even chillen en shoppen. En dan weer werken.. Baaah. Maar het cafe is wel open vanavond dus dan drink ik me daar een lekker pilsje. En morgen trouwens de premiere van onze musical. Spannende shit gek. Ciao guys

Geen opmerkingen:

Een reactie posten