15-07-2009

Neverland in Arcen

Oh my fucking god guys. Gister was het zooooo vet! Hahahahaha ik heb nog nooooit zo hard gelachen en zooooveel plezier gehad. Ik voelde me echt een kind van 5 in de Intertoys. Zal ik eens even vertellen wat ik heb gedaan?

Ik ging gister naar Venlo voor mijn oogcontrole voor me lenzen. En toen kwam ik terug met de bus. En wie kwam ik toen tegen op het terras? Mijn geliefde collega's Remy, Jacky, Jorien en Emma-Sophie. Dus daar ben ik maar even bij gaan zitten. Zo lekker in het zonnetje, pilsje derbij, je kent dat wel. En toen kwam Emma-Sophie op het idee om s'avonds een kampvuur te houden bij haar in de achtertuin. Nou dus Emma en ik bier halen, omkleden bij mij. En toen naar Emma! De andere collega's waren al werken enzo. Die zouden s'avonds na het werk komen.

Maar anway. Ik was dus bij Emma. En die hebben zoooo'n facking vet mooi huis! Echt nicht normaal. Is van hout gemaakt enzo. En der zijn allemaal verhogingtjes en gangetjes enzo. Echt ZO vet he. En der ligt een rommel? Jezus hahaha, dat maakt het gewoon echt af. Dat is gewoon de kers op de slagroom.
Maar we gingen s'middags dus al fikkie stoken. En we flikkerden er allemaal bladeren en takken op en echt de hele tuin stond blank van de rook hahaha. Het sneeuwde gewoon as, zo erg was het. En der stond ook een eik dichtbij het vuur, en die bladeren waren een beetje verschroeid! Oja! En me haren hahaha. Ik keek ineens naar me arm, en toen waren der allemaal haartjes gekruld en beetje zwart. Blijkbaar iets te dicht bij de vlammen geweest terwijl ik het zelf niet door had. Toen hebben we trouwens ook nog alle schoolspullen van Emma in de fik gestoken volgens een heidens ritueel haha. Der zijn trouwens ook nog foto's die komen nog wel!

Oh en daar hebben ze ook vet veel grond gek! Die hebben een hele speeltuin! En der stond ook een oude auto. Die hebben we nog geprobeerd aan de praat te krijgen maar dat lukte niet haha. Anders konden we rijden. En toen gingen we s'avonds koken. We hadden echt vette honger gek. En dit is weer zo'n heerlijk Thijs kook kunstje. We aten namelijk scampi's met ciabatta en ei. En op de ciabatta zat kaas, salami, mosterd scampi's en ei. Echt lekker haha. Ofja ik had gewoon vet honger, dus ik at alles eigenlijk wel denk ik hahaha. En daar hebben ze ook zo'n chille jukebox! Met allemaal oude chille nummers. Ain't got no life and 't is weer voorbij die mooie zomer stonden der zelfs op haha.

Maar toen daarna gignen we het kampvuur klaar maken en toen gingen we naar Resort. De rest ophalen. En dat was echt chill. Ofja, nee eigenlijk was het helemaal niet zo chill hahaha. Was gewoon normaal. Maar kei veel gingen dermee. En toen gingen we weer kampvuurtje houden met drank enzo. En dat was echt vet vet vet gezellig. En ik was uiteindelijk om 3.00 s'nachts thuis.
Oh dat was echt vet. Dat is gewoon neverland daar. Het voelde gewoon echt alsof ik bij iemand aan het 'spelen' was! Netzoals vroeger hahaha.
En nu ga ik me tas inpakken haha. Ciao polka's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten