13-07-2009

'What are you doing' is the new 'how are you doing?'

Ja peoples. Vragen of alles goed is zo uit. Als je nu op msn bent, dan moet je vragen wat diegene aan het doen is! Capiche?

Maar goed. Mensen, gister was de premiere van High School Resort Arcen (I know, de naam is kut. Maar anders kregen we gezeik met de rechten enzo blabla).
Na weken lang te hebben gezweet en geoefend in de kelders van Resort Arcen was het dan toch eindelijk zo ver. We moesten ons nu echt bewijzen.
En het ging gelukkig goed.. Voor een eerste keer ging er weinig fout. Bij mij ging het soms wel beetje verkeerd. Maar dat waren kleine foutjes. Ik vond het echt wel goed gaan. En al helemaal als je bedenkt dat iedereen die hier aan mee deed een amateur is op gebied van musical, en al helemaal op gebied van dansen. Een dikke 10 voor Resort Arcen moet ik zeggen.

Oh en ik ga trouwens nog een nice gadget kopen! Een mini laptop. Is wel handig voor als ik ga 'studeren'. Dit word 'm
De Samsung N110

Die is binnekort van mij haha. Nu nog kijken of ik de witte of de zwarte neem!

Maar goed, dat was het wel weer voor vandaag. Ik ga even muziek luisteren en dan lekker pitten. En vrijdag ga ik naar Lloret. Daar heb ik zooo'n zin in he gek. Potjandrie. Truste allen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten