21-08-2009

Back to basics

Jo mofo's!
Ik heb echt te weinig vrije tijd de laatste tijd dus sorry. Dat blog van dat duitse wijf kun je vergeten. Ik was eigenlijk van plan om een ongelooflijk gemeen blog te schrijven over mijn Duitse aanbidster. Ik werk namelijk op een vakantiepark en ik kreeg allemaal liefdesbrieven van zo'n stom duits ding van 17. Dusja.
Maar ik heb geen zin meer om der iets over te vertellen want het is al weer een week geleden en ik heb nog veeel meer te doen. Ik zit namelijk echt vet in de knoop. Ik werk onderhand elke dag en ik moet nog zoveel doen thuis. Ik moet allemaal shit voor de HAN regelen. Ik heb namelijk intro week. En ik moet regelen dat ik bij een vriendin daar blijf slapen, anders moet ik hele tijd op en neer reizen volgende week. En ik moet me kamer opruimen. M'n bureau opruimen. BLEEEH Geen zin in.
Ik heb eergister gewoon 11 uur gewerkt! Dat gaat gewoon te ver. En gister weer 7. Ik ben dan ook echt kapot. Dadelijk ga ik nog even lekker pitten, en vanavond komen der wat vrienden langs als het goed is.
Ciao ciao ciao babes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten