04-08-2009

Lloret!

Ja hier is dan me Lloret blog!
Ofja hier niet. Hier heb je een link haha.
http://canned-wisdom.hyves.nl/blog/25789907/Lloret_slet/Gpl4/?pageid=5L3Z2TXW8A8S4S84W

Hij staat op me hyves! En heb daarom even geen zin om het hierop te zetten. Waarom? Omdat het vakantie is en ik weer lekker lui bezig ben. Het is ook niet zo super geschreven als ik had gehoopt maar fuck it. Als ik het grappig moet vertellen moet je het maar vragen haha.

En nu even niet over vakantie maar over mij!
Ik heb namelijk me mini laptop binnen! De Samsung nc20. Echt een handig ding. Ik ga hem voor school gebruiken dus dan is zo'n klein ding wel handig. En me telefoon is trouwens ook naar de klote. M'n moeder heeft mijn telefoon namelijk gewassen. Dus nu is hij stuk haha. Nu nog op zoek naar een nieuwe haha. En even een weetje over dit blog. Ik ga minder berichten sturen denk ik. Heb het vrij druk nu in de vakantie en minder zin om dingetjes te schrijven haha. Zoveel maak ik ook weer niet mee. Der komt trouwens wel nog een serieus stukje aan. Dat staat al langer op de computer. Gaat over de wereld van tegenwoordig en ik ga het binnekort afmaken(denk ik).
For now, ciao guys. Ik ga namelijk even gamen!
Tot kijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten