30-08-2009

New school, new city, new people; a brand new chapter of my life

De titel zegt het al, een heel nieuw hoofdstuk voor Thijzeman. Afgelopen week had ik mijn introductie op de HAN en het was echt vet! Echt beter om nieuwe mensen te leren kennen. En het is gewoon nog beter dat ze allemaal dezefde intresse voor geschiedenis hebben. Wel fijn dus. En ik was trouwens ook beetje bang dat ik bij allemaal dikke nerds in de klas zou komen, maar dat valt gelukkig wel mee haha. Het zijn der maar een paar en derest zijn allemaal toffe mensen.
Mja afgelopen week dus intro-week. En dat was echt vet gezellig. Je gaat dan veel met je groepje om en daardoor leer je ze ook goed kennen. En we zijn natuurlijk ook veel uitgeweest haha. Nijmegen is echt 10x vetter dan Venlo! Maar dat wist we natuurlijk al.
Maar morgen begint me eerste schooldag al! Heb er wel zin in. Ik ben toch wel benieuwd wat we gaan doen enzo.
Jullie horen nog wel wat ik der dan vind.
Ik weet trouwens ook al wat voor telefoon ik ga kopen. Waarschijnlijk de sony ericsson C510. Lijkt me wel een fijne machine.
Vanavond heb ik trouwens de laatste voorstelling van High School musical.
Het is ook allemaal zo snel gegaan.. Het lijkt net alsof dit de 5 keer word. Maar we hebben al veel meer shows achter de rug. En vanavond dus het slotstuk. Ik heb het erg leuk gevonden en wil het volgend jaar wel weer doen haha. Altijd grappig en gezellig.
Dat was het dan weer voor vandaag! Ik ga werken en dan de show, dan slapen en dan de nieuwe school! Heb der zin in. Het enige nadeel is dat ik om kwart over 7 de bus moet hebben haha.
Ciaociao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten