24-08-2009

Boredom

Vandaag heeft deze heer vrij! Het is lekker weer en iedereen waarmee hij naar Walbeck zou kunnen gaan moet werken.. Fuck. Haha, ja ik verveel me. Morgen heb ik wel introweek van de HAN! Heb ik zin in. Dan leer ik namelijk mijn mede studenten en mijn nieuwe leraren kennen. En der word ook lekker gefeest haha.
Maar vandaag doe ik het rustig aan. Ik ga dadelijk even mijn band plakken en daarna. Daarna ga ik mij verdiepen in Australie! Ik ga namelijk volgend jaar een maand naar Australie met mijn peet ooms. Ik heb van hen 3 routes gekregen die we zouden kunnen maken, en die ga ik eens bestuderen. Kijken wat daar allemaal te doen valt en wat er allemaal valt te zien. En daarna ga ik kijken voor een nieuwe telefoon. Ik heb nu namelijk de Siemens c55 omdat mijn moeder mijn fijne SE K750I in de was heeft gedaan haha.
Tot kijks mensen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten