11-08-2009

No more antibiotics

Ja je leest het goed. Geen antibiotica meer voor mij! Ik ben vanmorgen nog even terug geweest bij de dokter voor een 'last check-up' van mijn been. En alles zag er goed uit. Ik mag kappen met de anti-biotica en dat komt goed uit want morgen is het weer sfeermarkt, dat word zuipen dus haha.

Maar goed! Ik heb jullie veel grappigs te vertellen. Ik heb eergister een Duitse liefdesbrief gekregen van een meisje van het park hahaha. Wel grappig vind ik. Ik was helemaal bomba ofzoiets en ze vroeg of ik een vriendin had en ik kreeg meteen der nummer enzo haha. Alleen ik ga der niks mee doen, ze woont namelijk in Duitsland. En ze is niet echt knap. En al was ze knap, dan had ik het nog niet gedaan. Want ze woont in Duitsland haha. Maarja altijd grappig om te weten dat iemand je wel ziet zitten.

Maar goed, dat was mijn liefdesgedoe van de maand haha. Ik ben ook echt bek af van het werken.. Ik heb afgelopen week 47 uur gedraaid. Das ist hiel viel finde ich. Maar dan verdien ik wel mijn vakantie terug. Oh en vandaag dacht ik trouwens Herman den Blijker te hebbne gezien bij de dokter haha. Wel grappig, hij leek erop, maar het was hem helaas niet.

En dat was het dan weer voor vandaag denk ik zo. Ik ga dadelijk nog even slapen en daarna weer werken. En morgen feestje vieren haha.
Hier trouwens nog een mooie short-film. Ik kwam hem tegen op hyves en vond het wel wat. Enjoy peoples!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten