15-09-2009

Nostalgia

Ja I know, ik had besloten om bij het Thijs blalbalabl titel gedeuns te houden. Maar dat doe ik niet meer! Ik vind het maar saai, houterig en afgezaagd. Zo haha. Dat is derook even uit. Leven de spontaniteit! I love my titels haha.
Maar even tussen neus en deur.

Nostalgia? Jaaa man. Ik ging vandaag via Venlo naar huis omdat ik nog even de stad in moest. Even nog een cadeautje kopen voor moederlief want zij is over een uurtje jarig. Maar toen kwam ik dus ook met de bus langs m'n oude school. En dan zie je die school weer, en die leerlingen. En dan heb je toch wel weer zin om eventjes naar binnen te gaan en nog eens die sfeer te proeven. Niet naar de les gaan natuurlijk! Haha kom nou, ik ben toch niet gek!
Maar die oude sfeer kwam dus even naar boven.

En ik heb trouwens een fiets gekocht! Een oude mountainbike voor op school. Hoef ik niet meer te lopen naar m'n school vanuit het station. Very nice dus!
En dat was het weer zo'n beetje. Morgen heb ik trouwens rijles om 10.00 smorgens. Blegh, geen zin in. Maar donderdag heb ik het after-intro feest van de HAN. Daar heb ik wel zin in! Der is ook nog een bbq! En daarna kan ik ook nog in Novio Magus blijven slapen, heel nice dus! Maar goed, slaap lekker mensen!
Hier een lekker hard nummer van de bitches van Ed Banger Records.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten