14-09-2009

Thijs word een cultuurfreak

Goeiedag lieve motherfuckers van mij!
Heb je ook weleens zo'n culturele opheldering? Waarin je zin krijgt om boeken te lezen. Of gewoon zin hebt om dingen uit te zoeken op wikipedia.
Nou die heb ik wel! Ik wil namelijk eens boeken gaan lezen. Door al dat gelees op school raak je er langzamerhand een beetje verslaafd aan. Maar rustig maar bitches, ik ga nog niet lezen. Ik heb het namelijk veelste DRUK.
Ik kom net om half 11 thuis van me theorieles voor de auto. Dat heb ik dus 2x per week en dat is echt kut en saaaaai. Maar het moet. Volgende week donderdag heb ik trouwens mijn examen, hopen dat ik slaag. Zal wel lukken haha.

Maar anyway. Zodra de drukte een beetje voorbij is ga ik vanalles doen. Ik wil ook gaan spinnen op school. Dat is 'jezelf op een fietsje helemaal naar de klote "fietsen" op de maat van de muziek'. En dat wil ik dus gaan doen haha. Fietsen heb ik altijd al leuk gevonden. Dus daarom ga ik er ook maar een sport van maken. De nodige kilotjes mogen er ook weer eens af na die luie zomer haha.

Op school gaat trouwens alles o.k.! De lessen zijn chill en interessant alleen je krijgt zoveel informatie, das ist nicht normal. Maar het is interessant dus dan eet je de info wel.
Ik heb trouwens ook me kamer gepimpt! Ofja, soort van.. hahaha. Ik heb dus al een half jaar LP's op mijn kamer liggen, die wilde ik op de muur plakken als 'decoratie'. Heel chill idee alleen ik had geen zin om ze op te hangen. En vrijdag heb ik het toch maar gedaan! Met ducktape! Alleen dat werkt niet zo goed hahaha, de helft van de LP's ligt al weer op de grond. Very nice Thijs.

En ik heb trouwens een reden voor een feestje! ME ZUS GAAT OP KAMERS! YEAAAAAH. Hahaha heel nice. Ze gaat op kamers dus, in Nijmegen. Ze zit nu in het 3e jaar van Hbo verpleegkunde. En nu heb ik het rijk dus voor mij alleen! Ofja, soort van. Mijn ouders hangen hier ook nog rond.
Maar der is nog iets vets! Mijn nichtje Irene komt misschien hier hangen! Zij is 17 volgens mij, of 16, dat weet ik ff niet haha. Maar ik kan heel goed met der opschieten dus dat zit wel knorr. Maar waarom komt ze hier misschien wonen? Ze wil in Duitsland gaan stage lopen, en wat is dan leuker dan bij je lievelings neef die aan de grens woont in te trekken, vet nice haha. Maar het is nog niet allemaal zeker dus we zien wel.

Pff en ik kan nog zoveel meer vertellen! Even alles in het kort; Het volgende boek dat ik wil gaan lezen is Turks Fruit. De film sprak me aan, dus daarom wil ik het boek lezen. En ik snap ook niet waarom ik alle dingen die ik wil vertellen in het kort doe. Echt lame. Maar goed.

Ik ga slapen nu! Ik check jullie later bitches!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten