08-09-2009

Thijs gaat lezen

Yeah yeah guys. That's what it's all about nowadays. Readin', readin', and readin'.
Inderdaaaad gek. Ik moet veel lezen! Ik moest voor vandaag iets van 70 blz's lezen over de ontwikkeling van je identiteit. Dat is dus om de leerling later te kunnen begrijpen. En dan moet ik voor de kennis van geschiedenis elke week nog zo'n 100 blz's lezen! Echt vet veel. Maar je leert der ook wat van en je went deraan.

Het is deze week trouwens echt te warm vind ik. Ik was de zomer even zat. Ik dacht, ja nu is het tijd voor chocomel met sneeuw en Wham! Maar nee hoor.. Stond ik daar gister in me dikke trui en winterjas. Snik heet haha.

Oh trouwens, ik ga stoppen met de opleiding. Ik ga electrotechniek doen! Grapje haha. Nee weetje what happend? Mijn moeder heeft dus paar weken geleden mijn telefoon gewassen, en nu liep ik dus met zo'n antiek ding rond. En eergister was ik het helemaal zat. Dus ik pakte mijn oude nokia 3310. Die deed het nog, alleen ging het niet meer aan. Dat was het enige probleem haha. Het aan/uit knopje deed het niet meer. Dus wat deed ik? Ik sloopte gewoon even het aan/uit knopje deruit. En nu ging die wel aan! EUREKA! Haha. En nu heb ik weer een enigzins moderne telefoon haha.

En nu ga ik weer stoppen! Vind het beetje saai hier haha. Ik ga nu even lezen en dan lekker ff slapen!
Check je later bitches.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten