12-10-2009

Aaaarhh I fucking hate mondays!

Elke maandagmorgen lukt het me weer. Elke week weer precies die dag en op dezelfde manier! Elke keer schrik ik wakker, kijk ik op me klok en kom weer tot de klote conclusie dat ik weer te laat ben. Vanmorgen werd ik dus weer zoals gewonlijk om kwart over 7 wakker terwijl ik eigenlijk de bus van kwart over 7 moet hebben. En elke keer slaap ik door de wekker heen.. Ik had de snoozer om 6 uur gezet en de wekker van m'n high-tech telefoon om half 7. Dat moet toch wel goed gaan zou je zeggen. Ja niet dus.. Ik ben gewoon door alle twee de wekkers heen geslapen. Well done Thijs! Het is je toch weer gelukt. Inderdaad..

En vandaag staat er weer een mooi stapeltje huiswerk op me te wachten! Ik moet voor donderdag een essay schrijven over het aandeel van de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden aan de trans-atlantische slavenhandel. Zo zo Thijs, doe maar chique. Dat is wel een mondje vol. En nu denken jullie misschien, ben je der niet wat laat aan begonnen Thijs? Hmmm neee, als ik de informatie eenmaal heb stamp ik dat essay zo uit de grond! Denk ik, hahaha. Maar daar ga ik nu dus aanbeginnen. Dan post ik het essay wel hier voor de mensen die er intresse in hebben.

Ciao you little whores!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten