01-10-2009

Ik hou van kakken

Ja hoor. Doa bin ik weer. Ik heb al een dikke week niet meer geblogt dus dat ga ik maar eens doen haha. Ik heb een kei vet verhaal, vind ik tenminste, maar ik wacht nog op wat foto's die cruciaal zijn voor dat blog haha. Maar ik heb ook weer wat anders meegemaakt waar ik een mooi verhaal van ga bouwen! En dat gaat over kak.

Ik neem aan dat de meeste van jullie bekend zijn met hyves? Zo niet; Hyves is een profielensite. Daar kan je een account aan maken en socializen met mensen. En je kan bijvoorbeeld ook bij een Hyve. Dat is een groep met een bepaald onderwerp. De Rock hyves of de mode-fan hyves ofzo.
Anyway. Ik had dus ook zo'n hyve. De hyve van Valuascollege, mijn oude school. Die heb ik samen opgericht met Luuk. Alleen ik zit niet meer op die school dus waarom zou ik er nog beheerder van zijn? Het had wel zo'n 1000 leden mja, we hadden het wel een beetje gehad met die hyves haha.
Dus wat hebben we gister gedaan? We hebben het in 1 minuut in de Ik hou van kakken hyves veranderd! Hahaha. Er zijn nu dus zo'n 1000 mensen lid van de Ik hou van kakken hyves lid zonder dat ze het weten. Ons fictief hyves-account Marit Versteegh is de beheerster haha. Wil je zelf een kijkje nemen? Hier is de hyves; http://kakkerdekakk44.hyves.nl/. En ja, de beschrijving heb ik zelf geschreven hahaha.

En dit was het wel weer voor vandaag! Der komt nog een mooi blog over vorige week. Toen zijn we naar de kermis in Weert geweest waar het heel gezellig was!
Ciao mensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten