10-10-2009

Focking gaar!!

Jullie zijn vast wel allemaal bekend met deze situatie. Je hebt een lange gezellige nacht gehad en wilt lekker uitslapen. Rond 14.00 word je wakker, alleen je kan niet opstaan. Je bent gewoon zo lam, zo krachtloos, zo moe, dat je niet op kan staan. Alsof je benen volgespoten zijn met vloeibaar lood en je armen door duizenden kabouters aan het bed zijn vastgeknoopt. Dat had ik dus vandaag. En ja, gister had ik een gezellige nachtje! Ik heb van 11.30 tot 21.00 gewerkt en ben daarna nog uit geweest! En het was weer gezellig hahaha.

Om uit die ingekakte situatie van vanmiddag te komen heb ik maar wat energie drank gehaald in de winkel. Ik had wel een klote timing.. toen ik uit de winkel liep begon het kut hard te regenen. Toen kwam der ineens een flashback van vannacht naar boven. Toen ben ik ook in een moeson naar huis gefietst! Maar de energie drank is nu voor 2/3 op. Ik heb hier nog 1 blikje staan. Die moet doorslaggevend zijn vanavond anders ga ik ook nog eens ingekakt uit!

Voor de mensen uit Venlo en omstreken; zaterdag 17 oktober komt der iets interessants bij Perron 55! Waxdolls komt namelijk. En hoe ik dat weet? Staat op internet haha. Maar jullie kennen partyflock wel allemaal he? Nou ik vind het maar een lame site. Maar het is wel handig voor als je naar een feest of festival wilt. Daar staan ze bijna allemaal op. En ik wil meer naar zo'n electro loaded rock your socks off party's! Dus daarom heb ik ook maar een partyflock account aangemaakt. En zo kwam ik bij Perron 55! Waxdolls komen daar dus volgende week, en daar ga ik zeker bij zijn! Hier helemaal onderaan een nummer van hun. Ik ken ze trouwens helemaal niet, nooit van gehoord. Maar aan de muziek te horen zijn ze zeker goed!

En nu ga ik weer kappen. Ik moet voor volgende week namelijk een presentatie maken over de kruistochten, en een essay schrijven over de slavenhandel door de Republiek! Heel nice allemaal.
Ciaooooo

1 opmerking:

  1. THIJS!
    THANK YOU!

    OMMMMGG. I miss you :( Yesterday I watched the videos we made on our last schoolday. SO funny. At school is so boring. So many new things .. Anyways catch with u up later?!

    x

    BeantwoordenVerwijderen