04-10-2009

Draaiorgel paradise

Dit is het verhaal van 7 werknemers van Resort. Dit is het verhaal van krakers en draaiorgels. Het verhaal van ouderwets zuipen en het verhaal dat zich in Weert afspeeld. Dit verhaal jongens en meisjes, is mijn verhaal!

Het begon allemaal 2 weken geleden op vrijdag! Toen ging ik met 6 collega's uit op de Weertse Kermis. Ik had geregeld dat we in het leegstaande huis van m'n oma mochten slapen. Het staat namelijk al een jaar te koop ofzo! Het huis was wel leeg dus we moesten zelf slaapspul meenemen. Ook hadde een dik vet voedsel pakket meegenomen! Der zaten broodjes, beleg en eieren in. EN, JAAA EN WE HADDEN OOK EEN INDUCTIE KOOKPLAAT MET PAN! Is dat niet even nice?
Zeker weten wel! Bijelkaar dus een dikke ticket to Paradise!

Om 23.00 kropen we met z'n allen in de auto's en trokken we naar Weert. Gezellig was het zeker in onze auto! Al helemaal toen Emma begon te twijfelen wie nu het grappigst was. Tim of Thijs?
WAT?!? Twijfel je daar nog over? Dit kan toch niet! Ik ben de enige echte grappenmaker, NIEMAND maar dan ook NIEMAND anders! Onder grote druk moest ik presteren, ik moest Emma NU op DIT moment overhalen waar iedereen bij was.
Het kwam gewoon ineens in me op. Je GPM. De Grapjes Per Minuut die je maakt. Dat is een waarde. Dat was de grap waarmee ik Emma kon overtuigen.
En zo luidde mijn zin;
Ja maar mijn GPM is veel hoger dan dat van Tim!
De rest; What the fuck is een GPM?
Ik; Dat zijn de Grepjes Per Minute die je maakt!
De rest; hahahahahahha Gekke Thijs

Ik weet niet of ik ze over heb gehaald maar ik heb het in ieder geval geprobeerd hahaha!

Eenmaal aangekomen bij het huis hebben we meteen onze spullen gedumpt en zijn we snel naar de kermis gegaan! Want het was immers kermis in Weert. Helaas was die al dicht haha dus trokken we meteen door naar de kroegen die Weert te bieden heeft. Daar was het ook heeel gezellig en het werd dan ook snel 3 uur.
KUT, de kroegen gaan dicht.. Heel jammer! Toen gingen we maar naar huis.
Toen we thuis kwamen hebben we ons ontbijt maar opgegeten hahaha en toen zijn we maar gaan slapen.

De volgende ochtend werden we vroeg wakker want Emma moest zo nodig eerder naar huis. Maar wij zijn nog in Weert gebleven!
Ons ontbijt was al op dus zijn we met een paar man bij de Mc Donalds gaan ontbijten en derest ging bij een duur restaurantje eten. Nou ik zeg je, nee Mc Donalds als ontbijt is gewoon goor. Maar we haddne zo'n honger hahah!

Toen de kermis open ging hebben we ons daar ook nog ff vermaakt! Alleen we miste Emma!Maar daar hadden we wat op gevonden. Ik moest deo hebben, dus die ging ik even kopen bij zo'n goedkope winkel voor 1 euro. En Bram ging mee, alleen hij kocht een flesje drinken in de vorm van een beer! Nadat ik de deo weer had weggegooid omdat ik hem toch niet meer nodig had nam Bram een slok van het flesje en kwam tot de conclusie dat het ongelooflijk goor was! Hahaha lekker. Maar toen kwam hij op een ontzettend vet idee. De beer stond symbool voor Emma-sophie! Dan was ze der toch nog bij haha. En zo liepen we de hele middag met een beertje rond haha.

Het stikte trouwens ook echt van de draaiorgels daar! Niet normaaal gek. Echt een stuk of 50! Dus toen kwam ik op het idee om met zoveel mogelijk draaiorgel draaiers op de foto te gaan! Haha en dat is gelukt. Hier een paar foto's maar op m'n hyves staan der meer! Very charming enzo.





Maar nu ga ik echt kappen mensen. Ik ben bek af. En ik ben trouwens nog zo laat op omdat ik te horen kreeg dat ik pas om half 2 op school moest zijn. Dus dan kan ik nog wel ff laat bloggen he! Het is nou ook wel genoeg geweest. Jullie weten zelfs hoe het begrip GPM is ontstaan! Word trouwens ook maar lid van de hyves! http://grepjesperminute.hyves.nl/ is het adres! Join the club!

En slaap lekker allen! ciao ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten