19-10-2009

Electrosade!

Electro/crusade! Get it?
Bonjour mes petites clochards!
Het is al weer een paar dagen voordat ik voor het laatst het gebriefed. En ik heb me toch een vet weekend achter de rug! Ik ben zaterdag namelijk naar Waxdolls geweest! En dat was zeeeker vet. Ik kende de/het band/groep/duo totaal niet maar ik heb er zeker van genoten! Het was een nice underground electro achtig feestje bij Perron 55 afgelopen zaterdag. Het enige wat kut was, was dat ze 2 uur te laat begonnen en een uur te vroeg stopten.. Dat was echt kut. En er waren maar 20 mensen ofzo omdat ze zo laat begonnen.. Het was inmiddels 2 uur voordat ze begonnen. Maar als ergens de waxdolls komen? Zeker naartoe gaan! AL helemaal als je van fidget houdt. Fidget? Thijs what the fuck zeg jij nou. Wat is fidget? JA! Dat vroeg ik mij ook al lange tijd af. En ik ben namelijk via hyves op een blog terecht gekomen. Het blog van de SPECIAL MUSIC UNIT. Dat is een blog over de underground electro scene in Frankrijk. Ik kan een beetje frans dus heb me bij dat blog aangemeld. Daar worden namelijk de vetste tracks geupload door fervente electro fans! Een schrijver van dat blog voegde me toe op msn. Ik dacht, niceeeee een fransman op msn! Alleen hij is nederlands! Woont al paar jaar in Frankrijk en circuleert in die electro scene. Ja maar what the fuck is nu fidget? Nou dat heeft hij me dus even haar fijn uitgelegd. Je hebt dus electro, en je hebt fidget. Fidget is eignelijk ook electro. Alleen electro is geen fidget. Fidget is meer de electro scene met de onbekende artiesten. Electro is de meer bekendere vorm zoals David Guetta. Zo heb ik het tenminste begrepen. En omdat ik ook zelf een electro freak ben, schrijf ik ook over ze. Je hoeft trouwens geen frans te kennen om hun blogs te bezoeken. De muziek is easy te downloaden. Lezen is natuurlijk ook leuk, als je het kan haha.

maar dat was het weer voor vanavond! I have a shit load of homework to do!
Hier even een filmpje van zaterdag, der werd namelijk gefilmd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten