06-10-2009

The gateway to electrowonderland

Azend naar nieuwe electrotracks ging ik maar weer eens een kijkje nemen op de Justice hyves! En wat kwam ik daar tegen? Geen ontzettend vette track van Justice, maar een blog. Ofja een poll over een blog. Crunk kidz om precies te zijn. Een blog van jonge Nederlandse breinen met het idee om de electro scene meer te promoten (als ik het goed heb). En dat is zeeeeker nice. Very handy als je een fervent electro fan bent en zelf te lui bent om de vetste tracks te zoeken. Gister kwam ik echt een TE vette mix tegen, daar zeg je u tegen. Hier is de link naar het blog, http://www.crunkkidz.blogspot.com. De remix die ik nu grijs aan het draaien ben is van het bericht van de 4e. Lex Chauvre heet de artiest die het gemixed heeft. En als je een beetje electro fan bent, moet je zeker deze shit downloaden!

Genoeg over deze schizzle because I've a shit load of homework to finish!
Vandaag was het namelijk weer een enorm interessante dag op school. Ik ging na school met 3 klasgenoten vrijwillig naar het museum om een opdracht te maken. We moeten namelijk opdrachten verzinnen voor 2e jaars vmbo over het museum en alle shit die erin staat. Heel leuk allemaal maar te vermoeiend op een dinsdag morgen als je ongelooflijk honger hebt. Daarom zijn we daarna maar meteen doorgelopen naar de Subway! Oh man, als de Subway niet bestond dan zou ik echt niet weten wat ik moest aanbidden. Dan zou ik christen moeten worden ofzo hahaha. No fucking way dudes!

Maar ja, dat was dus de museumopdracht! Daarna ging ik naar huis, richting het verre Limburg! In de trein nog een oud klasgenootje gesproken dus dat was wel gezellig. Alleen in de bus kakte ik zo finaal in dat ik vergat uit te stappen omdat ik lag te slapen haha. Daardoor moest ik een stukje lopen naar me fiets. Wel shit in de regen! Maar gelukkig kwam ik Emma en Jorien tegen! Die waren koffie aan het leuten bij Clevers! Very nize, daar ben ik even gezellig bij gaan zitten en toen hebben we even bij gepraat. We maken altijd van die te gekke avonturen mee die we moeten delen hahaha. Ik heb trouwens ook met Emma afgesproken dat we een keertje naar Justice gaan als die kans zich voordoet. Zij is namelijk een van de weinige mensen die ik ken, die van Justice houdt! Dus dan gaan we zeker een keer naar Justice, met Tim! Hij is ook een fervent Justice fan haha.
Wow en de lucht is groen hier.
But little whores, I have to go now. The books are waiting for me 8-|
Ciao motherfuckers!

1 opmerking: