17-11-2009

Blue eyed black baby

Goeiedag lezers.
Hier weer even een bericht van onze lieve heer. Vandaag had ik een vrij interessante terug reis. Ik kom dus op station Heyendaal aan. Staat daar een of andere rocker/junk/punker, ik weet niet waar ik hem moet indelen. Hij had in ieder geval lang haar dat echt heel warrig was. Hij droeg ook leger kleding maar hij leek me niet echt een type voor het leger. Maar hij was niet echt smakelijk bezig vond ik. Hij pakte namelijk een plukje van z'n haar en dat deed hij in zijn mond. Daar begon hij dan zo op de sabbelen.. Lekker. Wat het nog erger maakte was de shagsigaret die hij in zijn hand had. Hij rookt der namelijk ook nog bij! Dat haar zal wel naar sigaretten ruiken. Achja, heb ik dat ook weer eens gezien. Hij had trouwens ook nog een blaadje in z'n haar zitten, lekker smakelijk.
Maar het echte smakelijke kwam pas in de bus. Toen zat ik tegenover een vrouw en die zat voor een spiegeltje flink der gebit te checken. Even kijken of der geen vlees tussen. Lekker hoor. Ze zat daar echt als een paard met der bek wagenwijd open en toen ging ze vroeten.
Het grappigste was toen ik naar huis fietste. Ik zag namelijk voor het raam een zwarte piet baby born liggen. Met zo'n zwartepieten pakje aan. Alleen je kon zien dat de babyborn niet origineel zwart was. Want de ogen waren namelijk nog blauw! Een omgekeerde versie van Michael Jackson zeg maar.

En nu ga ik even lekker mountain biken!
Dit is trouwens een leuk nummer, kwam ik tegen gister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten