08-11-2009

I was a fucking DJ!

Jullie zien het goed! Ik was DJ! En wel gisteren op Emma's afscheidsfeestje. Ik had beloofd om leipe electro op cd's te branden dus dat heb ik gedaan. En toen mocht ik draaien! Heel cheap met een laptop met windows media player en Itunes maar het dak ging er toch wel godverdomme hard van af. Echt gewoon de hele tent vloog in de fik. Daarom wil ik graag S.M.U. en Crunk Kidz bedanken voor hun songs die ik heb gedraaid!

WE GINGEN LOS!!

Ik heb natuurlijk niet alleen maar gedraaid. Ik heb ook lekker gezopen en nieuwe mensen ontmoet. Ik heb foto's gemaakt en ik heb zelfs hometown glory van Adele op de piano geleerd! En oh het was zo gezellig. Ik was ook pas om half 6 thuis en ik was facking gaar. Maarja, het moest. Want dit was Emma's afscheidsfeestje! Ze gaat vanaf dinsdag 8 maanden naar Zuid-oost Azie en Australie. Oh man ik ga der missen! Emma is gewoon zo'n persoon waarmee je echt van alles mee maakt en waarmee je echt kei hard kan feesten haha. Vanavond gaan we nog even naar Lei. Dan zie ik der voor het laatst! Ofja niet helemaal voorhet laatst, over 8 maanden zie ik der weer.
En nu ga ik weer! Ff zuipen en morgen naar school. Ik heb der zin in want we beginnen aan een nieuw blok; OUDHEID! Nice dudezzzz
ciao machofuckaz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten