04-11-2009

Keith Haing!

Hi guys!
Vandaag ben ik met Kisten naa Maasticht geweest! Das een goeie viendin van mij en we hadden al lang niks gedaan. Oh touwens. Ik mis een lette van m'n toetsenbod haha. Lang vehaal. Maa dat knopje moet ik dus nog even zoeken. Jullie hebben denk ik wel gezien welke lette ik mis. Ik kan hem hie namelijk niet laten zien haha. Maa even om teug te komen op mijn titel. Vandaag gingen we dus naa Maasticht! En toen gingen we ook naa de Zaa (hie moet nog die lette tussen). En daa kwam ik een supe vet shit tegen! Ik ben namelijk een Keith Haing fan! Tussen haing moet ook die lette haha. Maa ik was dus meteen vekocht. De lagen 3 shits. Ik heb ze allemaal gepast alleen eentje paste maa. Dat is dezeeee!! Ben de tots op haha

ik vind 'm vet! Keith Haing is ook vet.
Vandaag had ik touwens m'n tweede tentamen. Dat ging kut haha. Had niet echt supe geleed. Maa het was ook lastig en ik mag het sowieso nog een paa kee hekansen. Dus dat komt wel goed!
Kennen jullie touwens kaboute Wesley? Ik kende het niet maa ik keeg het toegestuud van een viend van mij. Vet doog en gappig vind ik zelf haha. Hie een filmpje. Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten