02-11-2009

Chocomel for life!

Just kiddin' my little fucknuts! Ik heb besloten om door te gaan met het slap gelul op dit blog. Ik had gewoon geen zin om dat Rome gedoe af te maken in een serieuze schrijf stijl haha. Dus we doen het gewoon weer op de non-chalante manier.
Ik zit hier nu ook met een lekkere kop chocomel te chillen achter de computer terwijl mijn geliefde GSM helemaal K.O. is. Ik ben gister namelijk gaan mountainbiken in de regen, en daar kon hij niet zo goed tegen. Al het water sijpelde blijkbaar langzaam naarbinnen via de gigantische barst die verticaal mijn beeldscherm in tween deelt. Nou gaat hij om de seconde aan en uit en m'n toetsen doen het nog maar half. M'n Creative zen werkt ook niet echt mij, die wilt namelijk niet meer uit..Nice work guys!

But no worries! Ik heb al een nieuwe GSM besteld en m'n mp3-speler reset ik wel ef. De SE w302 wordt me nieuwe phone! Simpel telefoontje. Maar genoeg over telefoons. Vandaag had ik m'n tentamen. En dat ging wel goed. Ik heb namelijk flink wat tijd moeten weggooien aan leren en dat ga ik morgen weer doen.. Woensdag heb ik namelijk mijn tweede en laatste tentamen. Hopen dat ik dat ook goed maak. En nu ga ik weer kappen. Nog even wat leren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten