12-11-2009

Tentamenssss

Dag Lieve kotskopjes van mij! Ik heb alle tentamens terug gekregen die ik heb gemaakt en het ziet er goed uit. Ik heb een 7,2 voor het geschiedenis gedeelte en een 5,2 voor het psychologische onderwijs shit gedeelte. Ik weet dat die 5,2 niet voldoende is maar ik kan het nog herkansen! En een 5,2 is zo een 5,5! Ik heb trouwens een snee/kras in m'n been. En niet zo'n kleintje. Ik ging namelijk mountainbiken en ik ga nogal vaak off-road dwars door kleine bospaadjes. En ik kwam dus een grote stronk tegen met veel takken. Dus ik dacht, ach dat lukt wel. Gewoon effe keihard overheen karren zodat je door die takken heen breekt. Nou ik gaf m'n stalenros een flinke jeng en daar ging ik. Met een vaart scheurde ik op de stronk af en precies op tijd wipte ik m'n voorwiel omhoog. Alleen ik ramde niet echt door die takken heen waardoor een tak keihard over mijn scheenbeen scheurde. Nu heb ik dus een ondiepe snee/diepere kras in m'n scheenbeen. Het bloedde flink dus heb het meteen even met wat water schoongespoeld in het bos, ik had namelijk wat water bij. Eenmaal thuis zat m'n hele scheenbeen onder het bloed. Ik moest wel uitkijken want ik heb namelijk wondroos gehad. Hele leipe ziekte en heb geen zin om het allemaal uit te leggen. Maar het kan terug komen bij een klein wondje. En die kras zat echt net 2 cm langs het oorspronkelijke litteken van de wondroos. Gelukkig is mijn weerstand sterk genoeg en is de wondroos niet terug gekomen, heel nice dus!

Ik heb trouwens wat meer duidelijkheid over Australia 2010! Ik vertrek op vrijdag 9 juli om 20:55 uur vanuit Arcen met een Boeing 777-200 richting Kuala Lumpur. Daar kom ik dan om 15.00 aan(12 uur vliegen fuck). Dan vertrek ik weer om 22.10 vanuit Kuala Lumpur richting Sydney met een Boeing 747-400. En dan kom ik om 7:50 in Sydney aan! Wat een lange kut reis, maar ik weet 1000% zeker dat dat het waard is. En ik kan me vermaken aan boord haha dus dat komt helemaal goed!

Ik blijf daar trouwens 3 weekjes. Niet super lang, maar ik betaal het ook niet helemaal zelf. Het is namelijk een cadeau van m'n ooms omdat ik geslaagd ben. Echt een te vet cadeau. Ik ben trouwens wel nog van plan om een keer alleen op reis te gaan. Weet alleen nog niet waarnaartoe. Misschien een soort van Eurotrip of misschien wel Azie of Australie ofzo. Ik heb nog tijd zat om dat te bedenken!
Maar nu ga ik stoppen guys. Ik heb morgen school en moet daarna werken.. sucks.
Ciaoooo!

1 opmerking: