24-11-2009

Sziget 2011?

What the fuck is Sziget? Ja.. Nou dat is een festival. En niet zo maar een festival. Ik kwam het op hyves tegen en het schijnt echt vet te zijn. Ik weet nog wel dat ik vroeger een tekenfilm zag en dat een hippie het over Landgraaf had, the place to bed. Toen refereerde hij naar Pinkpop. Inmiddels leven we niet meer alleen in Limburg. Niet meer alleen in Nederland. Maar ook in Europa. So I'm going to take it to a higher level. Ik ga naar Sziget Festival!! Wanneer? I don't know. Ik had het idee om met Emma volgend jaar naar Les Ardentes te gaan. Maar dat gaat niet lukken omdat ik dan in Australie zit. Dus ik heb het plan om met haar naar Sziget festival te gaan. Meer mensen zijn natuurlijk welkom!

Hier is een site: http://www.szigetfestival.nl. En kom op, je bent het toch met me eens? Als je dat leest? Dat is gewoon het Walhalla van Europa. Ik denk dat je het kan vergelijken met een Pinkpop of met een Lowlands. Alleen dan veel groter. Het festival bevind zich dus op een eiland (sziget=eiland in Hongaars) midden in Boedapest. Je kan daar je tentje opslaan en dan 7 dagen lang genieten van alle muziek! Het kost wel 150 euro, maar kom op. Dat is toch wel 20302405234536009596509x goedkoper als Lloret de Mar. En Lloret de Mar is ook niet alles. In Lloret verzuip je in de zee van nutteloze kutjes.

Ik heb trouwens een beslissing genomen. Ik ga schrijven, serieus schrijven. Ik was een tijdje geleden aan een verhaal begonnen. Dat zou een boek moeten worden. Maar dat is niks voor mij. Ik ben nu alweer gestopt met het verhaal omdat het te lang word. Te lang voor mij. Blogs schrijven lukt me wel, dat is lekker kort. Alleen zo'n verhaal is zo lang! Daarom, ga ik short-stories schrijven. Short-stories zijn kort, zoals je al in de naam ziet. En dat is wel iets voor mij denk ik. De komende weken komt er misschien wel een short-story voorbij. You never know!

Ik ben trouwens een coldplay fan geworden. Ik wist dat ze wel wat goeie liedjes hadden. Maar ik ben der pas vandaag achtergekomen dat ze echt goeie muziek maken. Ik heb even de hele discografie van Coldplay gedownload en dat luister ik nu non-stop.

1 opmerking: