18-05-2009

back from weggeweest

Yes, Examens!! HOERA
kutzooi
Ik ben echt bek af want heb net wiskunde geleerd.. en ik had vanmiddag nederlands examen. Dat ging wel goed opzich. Ik heb alles op internet nagekeken en ik heb tussen de 5,2 en de 7,2 als het goed is! Ik moet minimaal een 5 halen dus dat zit wel snor hahaha. Maarja, ik zal de komende weken weinig bloggen, want ik heb het kutje druk met leren!
Oh en examens zijn zo kut. Je word der heeeelemaal gestressed van. Net voordat we de gymzaal(ja we maken examens in gymzalen) was ik zooo zenuwachtig! Ik kon echt de hele school in puin slaan haha.
Maarja, morgen wiskunde en overmorgen geschiedenis en frans. En derest weet ik even niet haha.
Maarja ik ga slapen bitches.
Hier nog wat enorm toffe muziek waar je heeel rustig van wordt.
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten