24-05-2009

I just lay back and let the big beat lead me

Ja mensen, je suis ici. Ik ben iets vergeten. Want...
Mijn titel van dit blog, gaat er om dat ik jullie wat leer. De wijsheid van Thijs! Ingeblikt nog wel, zodat zelfs een vmbo'er het nog begrijpt. Ik lul hier maar op mijn blog alsof ik voor het kerkkrantje schrijf! Ja fuck de kerk, daar schrijf ik niet voor. Ik schrijf over echte belangrijk dingen, geen bullshit. Zoals jezus, want jezus en 'god' zijn nep.
Maar goed
Weetje waar ik me echt echt aan erger? De tv-programma's van deze tijd. Echt gewoon vmbo niveau. Ik kijk niet veel tv, maar als ik het kijk is der altijd wel weer iets kuts op. Bijvoorbeeld..; RTL Boulevard. I mean, wtf! Waar ging het eergister over? Over dat Jan Smit en Yolantha van nogwat uit elkaar gingen. Ik dacht, oke, dat is leuk om te noemen enzo en dan is het goed. Wat doen ze? Ze wijden er een hele fucking aflevering aan! Ze gingen een reconstructie maken over hoe het misschien is gegaan tussen jan en yol voordat het uitging en hoe de breuk begon. Nou echt, BOEIEND. Wat boeit dat nou? Der gaan zoveel koppels uit elkaar.
Maar eigenlijk valt het nog wel mee hoor. Want wat echt het ergste programma allertijden is. Dat is toch wel dat van die Paris Hilton. Ze had een programma waar ze naar een beste vriend(in) zocht? Nou echt, toen brak bij mij de klomp. Een programma om een goeie vriend te zoeken? WHAT THE FUCK, nee echt. Stomme blonde rot snol, get a fucking life. Dat doe je toch niet! Dat is toch al een teken dat je fucking vriendloos bent!! Oh man, hoe diep kan een mens zakken. Maar goed, ze verdient er geld mee..
Oh man, eigenlijk heb ik echt een gruwelijke hekel aan de mede mens. Maarja, ik kan ze niet afslachten natuurlijk. En ik ben ook niet perfect haha.

Ik ga slapen denk ik zo, morgen weer leren en dan werken. Fuck zooi.
Geniet nog maar even van dit nummer.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten