09-05-2009

Hotshot

Dag luitjes. JA IK BEN 18! Hahaha, nou ik moet zeggen. Dat voelt echt fijn. Veel beter als dat je 16 of 17 word. Achtien is toch duidelijk een totaal andere mijlpaal. Ja nu ben ik echt volwassen. Ik mag stemmen, auto rijden. Ik moet een handtekening hebben en moet mijn eigen verzekering betalen. Ik mag drinken wat ik wil, en druggen wat ik wil. De drank komt goed van pas, maar de drugs hoef ik niet. Dat is voor kleine kinderen die niet weten waar ze hun plezier vandaan kunnen halen, en het is slecht voor je hersens haha.

Maar vandaag was het ook wel gezellig! Ik heb een paar vrienden laten komen en toen hebben we gebbqt! Echt lekker haha, SPARERIBS! En me oma was der ook, vond ik wel fijn. Had haar al lang niet meer gezien. En het is altijd wel fijn om haar te zien, zeker als het wat minder met haar gaat. Wees blij met de mensen om je heen en je familie, voor je het weet is alles anders.
En nu zullen jullie wel denken; Thijs, waarom zit jij thuis en lig je je niet coma te zuipen in de kroeg. Haha nou, ik ben echt bek bek af. En het regent dus ik heb geen zin om nu naar buiten te gaan haha.
En ik ga zo stoppen, nog even genieten van mijn verjaardag. En dan echt het leven in als achtienjarige wijze dwaas. Ik ben misschien achtien, maar van binnen ben ik nog altijd dat kind van 13. Nauwelijks serieus.. En dat zal ik ook altijd blijven. Want om jong te blijven, moet je je jong gedragen (en dan bedoel ik niet met je 35e nog uitgaan met een kale plek op je kop en derest van je haren geblondeerd).
Slaap lekker guys.
oh trouwens, ik ga wel nog uit hahaha. Son komt net aan de deur! Ciao jongens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten