04-05-2009

Tadaa

JA! Thijs is bijna jarig yeah! Niet dat ik der zo zin in heb, want jarig zijn is niet meer zo leuk als het was. Ik weet nog wel dat ik vroeger altijd op 8 mei heel vroeg ging slapen, want dan was ik sneller jarig. Eigenlijk wel raar want je word niet sneller jarig, het lijkt alleen maar zo omdat je slaap. Maar goed..

Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik ga vragen. Ik heb al een luchtje gevraagd, fuel for life van Diesel. Simpel maar lekker. En ik ga een mp3 kopen voor het geld dat ik incasseer!
Een ZEN nog wel! Heel chique allemaal. Ik hoef geen Ipod zoals derest van de week.


binnenkort van mij muahaha

En ja ik zie wel wat ik op mijn verjaardag ga doen. Ik laat wat vrienden komen en dan drinken we wat pils en dan zullen we waarschijnlijk eindigen in de stad.

En nu ga ik weer stoppen voor vanavond. Ik ben net klaar met werk en moet morgen alleen in de snackbar staan! Lekker hendig, wordt mijn 3e werkdag hahaha.

ciaosletjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten