11-05-2009

The bitch who didn't show up.

Ja het was weer maandag, wiskunde dag. Want elke maandag heb ik kut wiskundebijles.. Ja het moet van mijn ouders, terwijl ik gewoon een 6,2 sta. Snap jij ze? Nee ik ook niet! Maar goed. Vandaag dus wiskunde bijles, om half 8. Ik zat er al tegenop en had er echt geeeen zin in(goh). En toen was het bijna half 8, hij kon elk moment aanbellen. Maar er belde maar niemand aan. Om half 8 ging ik stiekem bij het raam staan, kijken of hij er toevallig aan kwam lopen. Maar geen wiskundelul te zien. Toen maar weer achter de computer, hopen dat hij het vergeten was en dat ik vanavond geen wiskunde bijles had! Bij elke auto die ik hoorde langskomen stond me hart even stil en stopte ik met ademen zodat ik goed kon horen wat er allemaal gebeurde. Toen kwam er hard een auto aan rijden. Ik dacht; 'Kut, daar zul je hem hebben'. Maar nee, het was het over buurmeisje die loei hard haar auto parkeerde en naar binnen stormde. Toen ging ik weer stiekem kijken of hij eraan kwam. Het zou toch echt kut zijn als hij er aan kwam, en hij mag zag zien staan. Dan is het net alsof ik met smacht op hem wacht! Nou gatverdamme, kut wiskunde. Het was inmiddels 19.46. Nog steeds geen Coen (zo heet hij). En toen ging om 5 voor 8 de telefoon. Ik dacht weer;
'Kut daar zul je hem hebben'. Maar nee, het was vaderlief. Hij zei dat Coen had gebeld en dat hij de bijles helemaal was vergeten. HELL YEAH, the bitch won't show up. Maar helaas, ik moest terug bellen om een nieuwe afspraak te maken. En hij komt nu om half 9 bijles geven. FUCK ZOOI. Wish me luck.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten