08-05-2009

Enjoy life, don't take it too seriously

JO sletjes daar ben ik weer hoor haha. Ik laat weer even heel eventjes iets me van horen. Ik kom net van school af! Der was stuntdag! Dan sluit de eindexamenklas eigenlijk met een soort van feest het schooljaar af. En der worden leuke dingen gedaan, zoals leraren voor lul zetten ofzo. En der stond een joekel van een opblaasbare glijbaan haha. Maar wat echt het grappigste was.. ze gingen sumoworstelen met zo'n pakken! hahahaha dat was echt vet. Dat wil ik echt nog een keer doen in mijn leven. Hier 2 filmpjes!


Dat was dus wel vet zoals je ziet haha. En um ja dat was het zo'n beetje voor vandaag. Ik ga me even douchen want ik pla een beetje, heb namelijk slagroom over me heen gekregen bij stuntdag haha. En daarna werken, het wordt druk vandaag. EN JAJA EN ik ben morgen jarig! Gloria gloria gloria haha. Ik vind het wel jammer dat ik jarig zijn niet meer zo leuk vindt als vroeger, maarja. Ik ga nu eten en douchen.
Enjoy life, ciao sluts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten