06-05-2009

Exhausted

Ja, je ziet het al aan de titel.. uitgeput. Ik, ja IK, Thijs van Kruisbergen, wasn vandaag sportief bezig. Ik wou eerst gaan fitnessen, want dat heb ik al een maand niet gedaan terwijl het wel een kapitaal kost. Maar ik had geen zin om nog een half uur te fietsen, dus ik dacht. JA, ik ga eens ouderwets een stukje hardlopen. Ik denk ik doe eens sportief, beter als thuis op je luie gat zitten. Nou ik de trainingsbroek aan, mijn praaghoody en mijn gympen. Muziek via de telefoon in, en daar ging ik. De eerste paar kilometer gingen wel en daarna met een paar pauzes. Toen een beetje rekken en toen kwam ik een bankje tegen, dus ik dacht; JAAA lekker zitten. Nou daar zat ik, toen heb ik mijn reggea muzieklijst maar opgezet, en daar zat ik dan zo'n 5 minuten. Echt dom want na een tijdje had ik geen zin meer om op te staan hahaha. Het was zo relaxed met UB40 in m'n hoofd en dat heerlijke windje. Maarja ik moest terug haha. Toen ben ik maar gaan lopen want ik had geen zin meer om te rennen(achja ik blijf nou eenmaal lui). Onderweg nog een stuk of honder paardenbloemen kapot getrapt en toen ik eenmaal thuis was was ik bek af.. Ja echt bek af, toen snel douchen en toen bloggen. En nu zit ik hier met papbenen.

Oh en wat ik trouwens nog in de krant las en op tv zag.. Ik vond het echt triest gewoon. Ofja triest is een te groot woord, maar ik vind het gewoon ja weet ik niet. Ik heb der geen woorden voor! OMG:( hahaha
nee kijk
het zit zo.
Op 4 mei was er dodenherdenking, zoals iedereen weet. En op de Dam in Amsterdam gaf burgemeester Cohen een toespraak en bedankte hij het koningshuis dat ze na al die narigheid op Koninginnendag toch hier bij konden zijn. En toen kreeg de koningin een flink applaus.



Nou, dames en heren, toen brak bij mij toch de klomp. Toen dacht ik echt, waarom moet zij godverdomme nou een applaus van jewelste krijgen! Toch!. Ik bedoel maar, zij is niet aangereden. Zij heeft geen familieleden verloren bij die botsing. Zij zat veilig in die bus! OKE, het is schokkend dat je zo'n ongeluk meemaakt en mensen door de lucht ziet vliegen, maar moet je daarom een applaus krijgen? Het enige zware wat zij heeft meegemaakt in der leven ,behalve dat Bernhardje dood is gegaan, is hoogwaarschijnlijk dat ze ooit is doorgelekt. Want voor de rest word ze op haar wenken bediend.
Ja oke het is de koningin. Maar tegenwoordig heeft zij geen functie meer! Ze knipt wat lintjes en schud wat handjes, en voorderest niks. Alle macht ligt bij JP Balk. Het Koningshuis is niet meer 2000. Het koningshuis is zooooo 1900. Nu is het alleen leuk voor de heb. Want niet elk land heeft een koningshuis. Als het aan mij ligt mogen ze het afschaffen, het is wel ons belastingsgeld wat ze elke jaar in hun reet steken.
Maarja
Ik ga zo slapen! Morgen weer naar school godverdomme.

Rust zacht lezers

1 opmerking:

  1. THIJSIE! Heuwww leuk allemaal! Check mijn blog voor die filmpjes van vandaaag (A)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen