08-05-2009

My last moment as an seventeen year old

Ja ik ben bijna jarig! En ik ben weer bek af en ik heb net gewerkt haha. Ik dacht ik blog nog even, aardig he. En ik heb net de nieuwste windows internet explorer gedownload en geinstalleerd. Nou der gaan van alles fout want youtube doet het niet meer haha. Maar um ik zie nu ook dat die filmpje van vanmiddag echt kut werken. Maar je snapt mijn punt wel van het sumo worstelen he? Haha.

Maar um tja. Oja trouwens, gister zat ik in een ongelooflijk droge bui hahaha. Na het werk gingen we met wat mensen een film kijken bij de stagaires in het huisje. The Ring toevallig. En der waren dus echt van die kei spannende momenten. En het zou toch echt kei kei kei vet zijn, als der ineens zo'n kabouter in beeld kwam lopen. Hahahaha, en dan echt zo'n classic kabouter. Zoals David! David de kabouter, wie kent hem niet haha. Echt zo'n punt mutsje en een baard. Voor wie hem trouwens niet kent, hier issie;

Hij is echt held! Maarja je snapt mijn punt toch wel, dat dat grappig is. Is het super super spannend en eng, en dan komt der een kabouter langs lopen hahaha. Facking vet.
Oja ik ben trouwens verslaafd, hahaha. Aan een spel nog wel, uit 1998! Maar het is echt een vet spel. Het heet Carmageddon 2. Jongens zullen het vast wel kennen. Hier een filmpje! Krijg je een idee wat ik allemaal doe haha.


En nu ga ik slapen jongens. Mijn moeder zeikt dat ik naar bed moet gaan want ze gaan slingers op hangen. Hahahahha, ik word 18 hoor, geen 12, maar goed. Slaap zacht homies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten