21-05-2009

ZEN

YEAH! Ik heb hem! De Creative ZEN. Hij is echt handig. Ik heb net al m'n muziek derop gezet. Ik ga dat ding helemaal gebruiken tot in de puntjes haha. Ik had hem gister trouwens ook al, maar ik had geen zin om te bloggen. En nu eigenlijk ook niet. Maar ik voel me wel verplicht want ik ben nu eenmaal een blog begonnen haha. En ik heb me toch GODverdomme goed nieuws te vertellen! Ik heb dus gister examens gehad. Geschiedenis en frans. En dat ging goed! Voor mijn gevoel. Ik had eerst geschiedenis, dus na het examen op internet de antwoorden bekijken. En ik had het faaaacking goed gemaakt! Ik had 59 van de 76 punten! Dat is tussen de 7 en een 9! Hahahah k'ching! Die is binnen. Als ik nou een 7,8 voor me examen heb, sta ik een 8 op mijn eindlijst, hoe held is dat. En toen frans maken! Ik was als eerste klaar! Yeah nice, en toen maar hopen dat ik het ook wel goed had gemaakt. Dus toen naar huis fietsen, en thuis nakijken. Ik had alle antwoorden op een klad geschreven. Oh oh wat spannend, had ik het goed gemaakt? Of had ik het vet verneukt.
De eerste paar vragen waren fout, maar daarna, waren er steeds meer goed! En nog meer, en nog meer! Todat ik 39 punten had!! 39 van de 46!!! Dat is tussen de 7,1 en de 9,1! Hoe faacking chill hahaha. Echt vet!
Maarja, ik slaag dus wel. Ik zit gebakken. Hoop ik haha. Ik heb nog 3 examens te gaan. Economie, aardrijkskunde en engels. Engels wordt echt een piece of cake, aardrijkskunde ook wel trouwens. Economie is nog wel moeilijk. Maarja dat komt wel goed! En nu ga ik slapen. Ik moet morgen vroeg op.. ofja vroeg. Nee niet vroeg, ik moet wel Luuk inwerken. Terwijl ik zelf pas 3 weken bij Resort werk hahaha. Maarja komt goed.
ciao sluts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten