13-05-2009

One day in my life

hahaha, daar begin ik mee, Want! Deze week heb ik al veel grappige dingen gezien hahaha. Bij ons op school loopt iemand van startrek rond! Der was een meisje, en die had haar neus gebroken blijkbaar. En nu is dus haar hele neus vol geplakt met pleisters! En nu lijkt ze hierop:

Dat vond ik nogal grappig haha. Ik dacht echt van, wat loopt daar nou voor een draak rond. Maar zij had dus haar neus gebroken.

Maar goed, eergister heb ik me toch iets grappigs meegemaakt! Hahahaha. Ik liep dus bij de fietsenstalling richting ons schoolgebouw. En afgelopen vrijdag hadden de vmbo'ers van de bouw afdeling praktijk examen. En eergister zag ik die vmbokampers heeel trots zo met hun zelf gebouwde kisten naar buiten lopen. Hahahaha, ze moesten een kist bouwen als examen. JESUS, serieus? Ja serieus ja! Kun je na gaan. En dan hebben we ook nog een kook-afdeling op school, ook vmbo ofcourse. Volgens mij moeten hun een ei bakken als examen.
Eigenlijk wel zielig hoor, maar ja soms is het wel grappig. Soms ga ik weleens croissantjes halen bij hun!

"En dan vraag ik zo, mag ik 2 croissantjes en zo'n broodje?"

'Ja is goed, dat is dan 2,-.'

Dus ik geef een briefje van 5. Na een snelle rekensom weet ik dat ik 3,- terug moet krijgen. Dat stond trouwens ook op de kassa haha. Maar wat doe die wel-edele heer achter de kassa. Hij geeft me 4 euro terug? HUH, hahaha. Ja zielig he. Maarja! Ik denk dat het door de zenuwen kwam.
Maar ik denk dat ik nu ga kappen. Me moeder zit al weer te zeuren dat ik moet gaan slapen. En ik moet morgen ook vroeg op, en dan weer leren. Dus jongens, ik ga slapen.
rust zacht.
Luister dit nummer btw af, het einde is echt vet;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten