01-06-2009

Fucking fucknuts

Oeh Hell yeah! Time to back up my fuckbuds. HI ALL
Ja i'm back. Ik was deze week ziek.. en mijn pc is nu een mentaal wrak. Een of ander kutvirus heeft het halve ding gemold en nu heeft me vaderlief alles eraf gehaald. MAAR GOED. Mijn ziekte; wondroos. NOu ik kan je een ding vertellen. DAT IS KUT. JOnge jonge. Dat zit dus in je been en het is een onderhuidse bacteriele infectie ontsteking (ofzoiets). Maar je gaat er dus kut van slapen door de kut hoge koorts en je gaat lopen op een zombie omdat je onderbeen(waar de ontsteking zit) helemaal opgewollen en rood is. En der zit een facking dikke bult waar je een ei op kunt bakken. Maar ik ben dus donderdag naar de dokter geweest en toen heb ik antibiotica gekregen. Dikke kuur man. Ik leek wel een junk. Elke dag wel 10 pillen met paracetemol derbij gerekend. En komt me moeder ook nog eens met zo'n extra weerstandpillen aanzetten hahah, ik dacht echt. Mam fuck off. Maar het gaat nu beter hoor.

OH FUCK YEAH, de examens zijn voorbij. Ofja in theorie niet maar in praktijk wel voor mij. Want ik hoef alleen nog maar engels te maken en dat maak je nog met een vuist van Tom Cruise in je kont. Juist.
En dat ga ik dus woensdag maken, zonder vuist ofcourse. En dan tot de 18e juni wachten tot die kut uitslag! Ik slaag trouwens wel hoor, duh. hoop ik hahaha.

Maar um oja
weetje ik werk dus bij Resort he. Zo'n vakantiepark. En daar gaan ze nu ook een musical doen haha. EN IK DOE MEE! JOEHOE
En wat voor een musical? Niet zomaar eentje, nee HIGH SCHOOL MUSICAL. HELL YEAH hahahaha.
Held
Zie je mij al mee doen met me musical ervaring van groep 8? Ik weet nog dat ik klang 1a was en dat ik een paar zinnetjes had. Maar het word wel vet denk ik! We gaan ook dansen enzo. En ene Pim die bij de laatste 10 van So you think you can dance zat doet de choreo dus dat komt goed haha.

Maar dat was het volgens mij. En ik ga trouwens echt een fucking meeeesterwerk creeeren mensen. Oh 2 trouwens. Een blog, en een schilderij! Voor Thu! Voor der verjaardag haha. Ik moet het woensdag geven vind ik, maar ik moet der nog aan beginnen maar dat komt wel goed haha. Het word echt een vet.... ding haha. En me andere meesterwerk is een blog. Ik ben al het hele jaar aan conceptjes aan het denken die in dat blog moeten komen. En ik schrijf ze op zodat ik ze niet vergeet maar ik heb ze nooit opgeschreven hahaha. Ik schrijf ze nu wel even hier op, paar steekwoorden. Agenda, inpakpapier, fabriek. weetje wat fuck it. Ik ga dat blog gewoon freestyle doen. Maar anyway. Het gaat dus over het einde van mijn schooltijd en mijn theoretische jeugd. En met de theoretische jeugd bedoel ik de jeugd op papier. Want in de praktijk ben ik altijd jeugdig haha. En nu ga ik kappen. Ik ga zo uiteten.
ciao sluts

1 opmerking: