11-06-2009

Back from the grave

Hi Folks, how the fuck are you doing?
Ja joa, ik ben er weer!
Oh man deze intro is echt kut hahaha.
Laat ik maar gewoon beginnen.
Ik ben echt facking bek af. Wil je weten waarom?
IK BEN OP KLIPPERTOCHT GEWEEST.

Ja ondanks mijn zieke been en de antibiotica mocht ik toch nog op Klippertocht van de arts! Faaacking vet natuurlijk.
Ik had donderdag gala. En dat ging beetje stroef want ik had echt last van m'n been. Hier trouwens nog wat foto's van hoe ik er uit zag.

From Asia with love



Met Luuk en onze auto

Groepsfoto!

Ik en Izi!


Maar goed. Vrijdag werd ik wakker. En het ging wel goed met me been. Alleen me moeder wou toch voor de zekerheid even naar de dokter omdat me been er een beetje anders uit zag. Me moeder had al gebeld of ze mij niet tussen een afspraak tussen kon proppen. De dokters assistente zou terug bellen als het kon. En ja hoor, om 12 uur werden we gebeld. Dus wij hup snel de auto in, op naar de dokter. Toen kwamen we daar in. De Doc inspecteerde me been een beetje. En ja, hij wist het. Er zat een abces in mijn been. En die moest eruit worden gesneden. Nou echt kut, want dan kon ik niet op klippertocht. Nou wij naar het ziekenhuis. En zitten in de wachtkamer. Dat was trouwens wel zielig haha. Der zat een jongen, en die had pijn. En der kwamen me toch een geluiden bij hem vandaan! Meine gute God. Alsof hij werd gespiest met een hooivork. Gelukkig leed ik niet zoveel pijn!
Maarja ik was aan de beurt. En ik vertel maar even niet hoe dat is gegaan want dan eten jullie nooit meer eieren. Maarja, toen maar naar huis. Met pijn in me been en best wel een kut gevoel. Want ik kon niet op klippertocht.. Nja het had wel zijn voordelen. Want ik kon Rocky I en Rocky II zien! Die kwamen zaterdag avond haha. Dat vond ik wel fijn. Maar zondag moest ik wel nog even naar het ziekenhuis voor een check-up. Dat gingen we dus ook toen zondag. En wat bleek, IK MOCHT OP KLIPPERTOCHT! Rete cool onwijs vet. Oftewel, nice!!
Nou toen naar huis en alles snel inpakken. Ik moest op eigen beweging naar Friesland toe want de bussen van school waren al een dagje eerder vertrokken.
En nou stop ik even met dit saai gelul. Ik sla dit even over en ga nou praten over klippertocht hahaha. Ik kwam dus op de boot die zondag. Nice bootje by the way. Maar ik kom daar binnen, flikker me tas neer. En wat zie ik. Ze zitten al weer aan de alcohol. Hahahaha, het was half 4 smiddags en de bessen en Warsteiner stonden al weer op tafel. En ik zat aan de antibiotica dus ik mocht geen drank. Ook kut..
Maar ik ben niet afhankelijk van alcohol gelukkig. Maar die avond gingen we nog uit! Heel nice allemaal. En de volgende dag was het echt facking nice weer. Lekker op het dek niks gedaan en lekker gezont. Hier trouwens een mooie picture die ik zelf heb gemaakt.


Die avond ook weer uitgeweest op Vlieland, alleen dat was niet zo super. En toen gingen we naar Terschelling de volgende morgen. Het weer was s'morgens echt kut hahaha. We gingen dus de zee op en der was facking veel wind en hoge golven! Dat hele schip leek net Villa Volta van de efteling. Als je binnen liep hoefde je maar even uit te kijken of je lag al op je gat haha. Maar die middag was het weer weer chill en konden we weer, chillen. Zo dat is een mooie zin haha. En die avond gingen we weer uit! We gingen trouwens elke avond uit haha en het werd ook vet laat.. Maar anyway. Die avond gingen we dus uit in Terschelling. En er waren ook Duitsers. Hahaha wat een personen. Dit had ik echt nog nooit gezien. Die dansen echt facking raar gewoon. En die meisjes kleden zich als een stel oost-blok hoeren en een xtc door de strot. Ik vond het wel grappig haha. En wat nog grappiger was. Om 12 uur moesten ze allemaal naar huis! Hahahahaha. Dat had ik nog nooit gezien. En ze waren ongeveer onze leeftijd, misschien een jaartje jonger. Maarja opgeruimd staat netjes. Die avond was het ook echt vet in die tent. Dat was toch wel de leukste avond. Toen de tent om 2 uur sloot zongen we nog allemaal 't is een kwestie van geduld, en toen hielden we het voor gezien.
Oja hahaha. Der was nog iets leuks gebeurt. Iemand van onze groep was in slaap gevallen snachts toen we nog een drankje dronken op de boot. Hij lag daar op de bank, en wij waren in een melige bui. Dus wat deden we, we gingen hem opmaken en vol met scheerschuim spuiten. Hahahaha dat was vet. Hier een foto'tje


En toen de volgende dag richting huis. Ik was echt beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek af. Elke avond rond 2-3 uur pas in bed en dan om 9 uur weer op want we moesten elke dag weer vroeg uit varen. Ja dan raak je van zelf uitgeput.. Ook al drink je geen alcohol.
En toen kwamen we gister om half 8 aan in Venlo. Precies in zo'n natte kut bui. Toen heb ik echt lekker lang gedoucht thuis. Dat had ik echt nodig want de douche was niet echt handy op de boot. Ik moest me bukken onder de douche anders paste ik er niet onder..
Maar dat was dus het klippertocht avontuur. Ik weet, het klinkt saai. Maar het was eeeeecht vet. Elke avond ga je uit met de eindexamengroep en je zit de hele dag op een boot te chillen. Het was gewoon echt nice.
Foto's komen trouwens nog op hyves te staan. Gewoon op me eigen stekje, http://canned-wisedom.hyves.nl. Kijk maar even rond.

Oh man deze tekst is echt fucking lang. Ik hoop dat jullie het niet saai vonden.
OJAAA WACHT STOP.
Ik heb toch verteld dat ik naar uitblik.nl had gemaild. Nou, weetje?
Ze hebben intresse! HELL YEAH. Echt vet. Ik kreeg zelfs positieve feedback over mijn schrijfstijl! Is dat niet even nice. Ja dat is nice. Volgende week dinsdag heb ik een date met hun en dan zie ik wel verder. Ik laat jullie zeker horen hoe het afloopt. Ik begin nu ook steeds meer te twijfelen of ik geen journalistiek in plaats van geschiedenis moet gaan studeren.
Maar ja, ik ga slapen bitches. Ik ben nog steeds moe en moet morgen weer vroeg op. Heb namelijk nog een afspraak bij de Doc in het ziekenhuis staan om 9.00 uur... Die mensen kunnen ook echt perfect plannen he haha.
Ciao lezers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten