29-06-2009

Restyled

Jepjep, ik dacht ik restyle me blog eens! Het word namelijk zomer en daarom ook een lekker fris wit blog. Zwart vind ik weer zoiets voor in de winter. Dus daarom even wat anders. Ik hoop dat jullie het wat vinden. Feedbacks zijn welkom haha.
Dat was het eigenlijk wel weer. Vanmorgen had ik trouwens mijn tweede rijles en ik ga me NU omkleden en chillen in de tuin. Lekker bruin worden. Want dat heb ik echt nodig hahaha. Ik heb een groot wit t-shirt op me lichaam, dat is niet vet. Vooral niet voor de musical. Ik moet basketball kleding aan, zo'n hemd dus. En vrijdag hebben we foto's gemaakt! Dat was kuuuuut! Want me armen waren nog duo-penotti hahaha. Daar ga ik snel verandering in brengen door in de zon te liggen haha. En dan vanavond weer repetitie.
Nou ciao lezers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten