19-06-2009

Schilder

Ja mensen. Ik schilder! Ofja, nee ik schilder niet. Ik teken echt heeel graag haha. En mijn tekenstijl is nogal.. apart. Ik teken zo simpel mogelijk! Haha en dan bedoel ik ook echt simpel. Je zou bijna zeggen dat een kind het heeft gemaakt. Maar goed! Ik heb dus een fan, zij vind mijn tekenstijl vet haha. En dat is Thu! Ook blogger! En omdat ze in april jarig was en ik niet op der verjaardag kon komen. Heb ik een schilderij voor haar gemaakt! En dat schilderij heeft ze nu pas gekregen want ik vergat het steeds mee te nemen naar school hahaha. Maar gister heeft ze het dus gekregen! En ze vond het een kei vet schilderij! Ik ook trouwens. Hier een foto!

Nou zo teken ik dus hahaha. En zo zien ook al mijn schoolboeken deruit. Die zijn helemaal vol getekend. En Thu was der ook kei blij mee en heeft er ook iets kei leuks over geschreven! Ze schrijf by the way in het engels, maar ze is gewoon Vietnamees/Nederlands! En ze is echt vet haha. Alle Vietnamezen trouwens. Dus als je ooit Vietnamezen tegenkomt. Word er vrienden mee, want ze zijn echt de bom.

En zal ik dan toch maar even vertellen hoe het voelt om geslaagd te zijn? Nou het is wel vet haha. Maar ik had het eigenlijk al een beetje verwacht dus dan is het minder leuk en spannend haha. Dus tip: Doe heel slecht je best zo dat de kans groot is dat je zakt, dan is het veeeeel vetter als je slaagt hahaha. Wel hopen dat je slaagt dan anders zou het wel kut zijn.
En wat ga ik vandaag doen? Ja ik denk dat ik al mijn boeken ga verzamelen en ontkaften. Vanavond komen er wat vrienden een biertje drinken en morgen heb ik om kwart voor 9 een afspraak bij de kapper. Noooo, veelste vroeg! Maarja het moet haha.
Ciao lezers.

1 opmerking: