22-06-2009

Titel vol. 3

Yeah yeah, weer even een berichtje van Thijsman. Ik heb zin in morgen! Want morgen ga ik met me beste vriendin en een vriendin van haar shoppen in Arnhem! Waarom Arnhem? Omdat zij daar in de buurt woont. Hoe ben je dan bevriend geraakt? Long story haha. Maar dat ga ik dus doen morgen. Ik had gister trouwens een examenfeest. Oh ik heb er nu trouwens ook een eignelijk maar ik ga niet. Maar um gister was het vet haha. Het was niet druk maar wel gezellig! En daar gaat het om toch?

Ik heb trouwens een echte aanrader. Hou je van droge humor en humor die zo slecht is dat het gewoon vet grappig is? Nou, dan heb ik een film voor je. Tropic Thunder! Ik heb hem nu al 3x gezien en hij is nog grappig hahaha. Het gaat over acteurs die een oorlogsfilm maken alleen dat gaat helemaal fout.. Geregisseerd door Ben Stiller. Hij speelt er trouwens zelf ook in met nog wat andere acteurs zoals Jack Black.
Hier de trailer. Watch it guys!

Nice he? Ik vond het in ieder geval nice haha.
Maar mensen, nu ga ik pitten. Hier nog een nice song. Die zat ook in de film Tropic Thunder. Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten