16-06-2009

Yaaay

Oh hell yeah punk ass bitches. Ik ben vandaag dus bij die vergadering geweest van uitblik.nl, and I'm in! Ik wist eigenlijk stiekem wel dat ik binnen was. Maar je weet maar nooit.. Voor het zelfde geld hadden ze me daar gezegt dat ik eigenlijk toch niet leuk schrijf en dat ik toch niet geschikt ben als schrijver. Dat zou echt kut zijn. Maaaar gelukkig is het niet zo!
Het team van uitblik.nl is trouwens niet groot. Er het zijn leuke mensen vind ik. Ofja, dat is mijn eerste indruk haha. Maar ik ga binnenkort naar een evenement of een ding met redacteur Marc. En dan ga ik daarover schrijven zodat we vanzelf weten hoe geschikt of hoe niet geschikt ik ben voor de job. Laten we hopen dat ik ook goed serieuze dingen kan schrijven haha. Ik kreeg trouwens nog commentaar op mijn schrijfstijl haha. Ze bedoelden het niet echt negatief hoor. Maar ik schrijf grof, en dat weet ik maar al te goed haha. En toen zeiden ze dat ik dat beter niet bij een artikel kon doen. Toen werd ik rood hahaha. Maar ik wist van te voren wel dat je dat niet moet doen en dat ze der vast wel iets van zouden zeggen. Maar goed, ik heb er wel zin in.
En jullie vragen je natuurlijk af, wat moet je nou precies doen? Nou dan heb ik precies uitgelegd gekregen. Ik moet dus stukjes schrijven over bepaalde evenementen. Of cabaret voorstellingen of films of weet ik veel wat. Als het maar in Noord-Limburg is en iets met cultuur te maken heeft. En dan heb ik ook gratis toegang tot bepaalde evenementen, maar daar staat dan wel een artikel tegenover. Maar goed, dat vind ik niet. Ik kom er trouwens achter dat ik heel vaak 'maar goed' en 'maar ja' gebruik. Maarja, daar kan ik ook niks aan doen hahaha.
En wat staat er voor morgen op het menu. Een nieuw id-kaart halen! Want der zit weer een scheur in me kop, en dat is niet handig als ik naar Lloret ga. Vond mijn moeder althans. Ik heb der namelijk gewoon plakband overheen geplakt, dat zit wel knorr vind ik. En nu ga ik even pokeren en dan pitten bitches. Ciao ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten