29-06-2009

Summer

Hai peoples. Weer even een berichtje van jullie favoriete lamlul haha. Damn vandaag was het niet vet! Ik moest werken om 16.00. Ik had eigenlijk geen zin maar ook weer wel want dan zou ik de collega's weer zien. En I know, het klinkt heel cliche, slijmerig en gay maar ik heb echt toffe collega's haha. Maar goed, ik wist aan de andere kant ook dat het niet druk zou worden en dat ik waarschijnlijk in de keuken moest gaan oftewel (translation= afwassen). Daar had ik dus geen zin in haha. Maar het viel eigenlijk wel mee. We stonden eerst met z'n tweeen in de snackbar. Luuk en ik. Maar Luuk mocht eerder stoppen dus mocht ik de snack doen en geen afwas! YAAAY. Alleen om 9 uur mocht ik toch nog de afwas doen met Paul. Alleen dat ging echt facking snel hahaha. Maar goed, genoeg saai gelul.

Want, jongens en meisjes, dames en heren, appels en peren. Het word zomer! Oh my fucking god. Echt daar heb ik nou echt lang op gewacht. Die tijd, is gewoon ideaal. De tijd van de festivals en echt lekker veel uitgaan. Zwemmen bij Walbeck. Biertje drinken na het werk. Ook werken ofcourse en daarmee geld verdienen. Dat geld weer uitgeven hahaha. Maar je snapt me wel toch? Lekker genieten van je vakantie. Geen school meer! Geeeen school. Dan heb ik trouwens al een maand niet meer maarja hahaha. Oh de zomer. Het is gewoon zover. Echt hip. Hier echt een heeerlijk zomers nummer.
Geniet!

Oja trouwens, ik ging net naar youtube om dit nummer te zoeken. Kom ik een filmpje tegen over Michael Jackson. En die man, die aziaat die over MJ verteld. Hij heeft echt gelijk. Hier is het filmpje. Zo denk ik ook over Michael. Echt, fuck die haters. Hahahah dat klonk heel emo. Maar goed jullie snappen me wel? Watch it bitches.

ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten