23-06-2009

On the road again

"Blijf voor uw eigen best wil van de weg vandaag. De heer Thijs van Kruisbergen gaat namelijk voor het eerst rijlessen nemen. Kijk dus uit."
Ja je hoort het goed hahaha. Ik ga dadelijk om 14.00 uur rijden! Hopelijk gaat het goed.. Het zal wel goed gaan hoop ik haha.
Gister ben ik trouwens naar Arnhem geweest! Was heeeel leuk en gezellig. Ik heb alleen niks gekocht haha. Maar ik had al inkopen gedaan vorige week dus dat vond ik niet zo erg. We zijn zelfs nog gaan uiteten bij een Italiaan. Dat was de eerste keer dat ik echt ging uiteten zonder me ouders haha. Wel leuk, en lekker! E ntoen hebben we om half 8 gedag gezegt en was ik pas om kwart voor 10 thuis.. Eerst met de trein en toen nog fietsen.
En nu ga ik stoppen. Even nog wat msnen voordat ik kinderen dood ga rijden. Vanavond heb ik trouwens weer repetitie.. Heb ik zin in, maar ook weer niet. Waarom wel? Omdat het gezellig is. Waarom niet? Omdat het vermoeiend is haha.
Maarja, ciao mensen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten