26-06-2009

The King of Pop


Dudes, ik hoor net dat Michael Jackson is gestorven! En dat is echt kut. Dat is echt gewoon echt niet vet. Echt gewoon niet vet. Die man, die koning, maakte echt de vetste muziek. Echt echt echt. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven enzo. En ik kan het ook nauwelijks geloven dat hij dood is. Maar het is echt zo..
Wel toevallig. Afgelopen week heb ik wat hits van hem gedownload en sindsdien kan ik geen genoeg krijgen van zijn muziek. Zijn muziek is gewoon legend. En vooral het dansen. Prachtig gewoon. Echt ongelooflijk jammer dat zo'n artiest moet sterven. Hij was pas 50..
En oke, ik geef je gelijk als je hem een beetje raar vind. Hij is enorm veranderd.. Van een kleine zwarte bekende zanger tot een spierwitte vampier. Dat komt deels door zijn huidziekte en plastisch chirurgie. Maar goed, daar gaat het hier niet om. Rust in vrede Michael! Hier nog wat goeie hits van hem;







And ofcourse, Thriller;

Rest in Peace MJ

1 opmerking: