15-06-2009

Titel vol. 2

Haha ik vind mijn vorige bericht nog steeds grappig. Maar goed.
Nu even een fatsoenlijk ding.
Vrijdag had ik trouwens repetities. Repetities waarvan? Ja van de musical van werk. Daar doen we namelijk een musical. En het is toevallig ook nog eens high school musical. En daar doe ik dus aan mee. Afgelopen vrijdag was mijn eerste repetitie. En toen moest ik meteen wat dans pasjes in me kop knallen. Hopen dat ik het vol hou haha. Ik ga trouwens zo toch weer stoppen want ik weet niet wat ik moet lullen haha. Het is trouwens wel echt kut weer he.. Heb ik vakantie, en wat gebeurt er? Geeeen zon. Nja laten we hopen dat dat gebeurt als ik donderdag de uitslag krijg van mijn examens. Dan heb ik namelijk ECHT vakantie haha.
En nu ga ik kappen. Even eten, spelletje doen en dan werken om 16.00!
Ciao sluts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten