29-06-2009

Woooot

HUH!
Thijs, dit is al je derde bericht vandaag. What the fuck is going on man?
Ja I know mensen. Maar ik bne ook een beetje stom geweest. Eigenlijk heb ik er maar 2 vandaag gepost. Want die eerst was van vannacht dus die telt niet vind ik! Dus dan heb ik er eigenlijk 2 voor vandaag, en ja dat is nog veel. En ik heb ook een goeie smoes. Ik ben zo dom geweest om vanmiddag te bloggen en niet s'avonds. Want s'middags heb ik nog wat vette shit meegemaakt haha.

Ik heb namelijk gezond, en dat was echt chill. Maar ik was ook geniaaal bezig! Ik had dorst. Dus wat heb ik gedaan. Ik heb een grote glazen vaas gepakt. Goed schoon gemaakt. Toen volgestopt met ijsblokjes, vrieselementen en water. Beetje limonade derbij en TADAA. Een ijskoud lekker drankje. En om het nog vetter te maken heb ik 5 rietjes aan elkaar gemaakt zodat ik liggend kon drinken. Hahaha, dat bewijst maar weer eens dat ik lui ben. Hier een foto van mijn creatie!

Maar goed, na een hele middag gezond te hebben. Ging ik koken! Oh en ik moet toegeven. Het was echt lekker! Ik had en tartaartje gebakken met gebakken aardappelstjes met uit, spek en tijm. Dit is echt de eerste keer dat ik mijn eigen eten echt lekker vond haha. Is wel handig voor als ik ooit nog op kamers ga.

Oh en nog even over de restyle. Ik kwam erachter dat ‘canned wisedom’ fout is gespeld! En dat haat ik, spelling fouten maken is namelijk kut. En helaas maak ik ze nogal vaak. Maar even on topic. Het moet eigenlijk canned wisdom zijn. Dus ik denk, oh dan verander ik het wel even. Maar voor de zekerheid tikte ik het even in op google. En waar kwam ik achter? Er zijn iets van 3 blogs/websites met de naam canned wisdom. Ik dacht, ‘ik ben origineel’. Niet dus haha. Maar eigenlijk was het niet zo erg. De eerste site was een website waarvan de webmaster al 3 jaar dood is. De andere 2 waren saaie blogs die niet meer actief zijn. Yaaay, ik hou de naam canned-wisdom. Onthou wel; het is nu ook http://canned-wisdom.blogspot.com en niet http://canned-wisedom.blogspot.com!

En ik dacht, nu ik toch bezig ben. Heb ik ook maar even van youtube account geswitched. Ik gebruikte eerst Thijsco123 als youtube account. Maar dat klinkt zo vijftienjarig en clownachtig dat ik maar een nieuw heb gemaakt. Dus ik dacht, ik neem gewoon cannedwisdom. Maar helaas had een of andere jojo deze nickname al 2 jaar geleden genomen. En het erge is, die lamlul gebruikt dat account niet meer. Maarja, toen moest ik maar een andere nickname kiezen. Eigenlijk wel grappig haha. Der staan wat alternatieven voor die nickname. En er stond ook Mrcannedwisdom bij hahahaha. Die heb ik maar gepakt. Lekker droog.

Maar nu ga ik echt stoppen voor vandaag bitches.
ciaociao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten