05-06-2009

De Builenpest

Ja mensen. Jullie wisten al dat ik ziek was. Maar nu is het echt shit.. Ik heb dus wondroos en ik ben vandaag nog naar de dokter geweest. Bleek dat ik ook een abses op me been had. Echt 1e klas kut. Voor niet weet wat het is, wiki'it want ik ga het niet uitleggen haha.(ik heb net even op wikipedia gekeken en op wikipedia ziet het er facking vies uit haha. Dus ik had niet dat wat op wikipedia staat maar het lijkt erop alleen niet zwart)
Maar die hebben ze dus open moeten snijden in het ziekenhuis. Dat was echt weer de eerste keer in weet ik veel hoeveel jaar dat ik pijn heb moeten lijden. Maar der zit nu dus een wondje, die gelukkig goed is schoongemaakt. En het moet nu allemaal snel genezen zei de arts. Maar goed. Ik heb morgen dus klippertocht.

KUTZOOI
dat is echt gewoon fuck. Ik kan dus niet op klippertocht.. Daar kijk je gewoon naar uit als eindexamen leerling. En ik kan dus niet mee.. Gister had ik trouwens gala. Dat ging nog wel maar ik heb het meest van de avond gezeten. Dat was zo niet vet he. Je voelt je dan gewoon echt gehandicapt. Want iedereen staat, lacht en drinkt. Terwijl ik daar zit als een van de weinige en ik kan gewoon niks. Dan voel je je gewoon anders. En iedereen maar denken, "oh die Thijs weer. Grappige jongen, gaat hij weer zitten haha". Ja nee was het maar zo.
Maar ik heb wel met veel mensen gepraat en wat leuke foto's gemaakt! Ik upload der wel een paar. Kunnen jullie meteen zien hoe ik eruit zag haha.

Maarja dat word dus niks doen dit weekend.. Er is wel een kleine kans dat ik toch nog na kan komen. Ik moet zondag voor controle naar het ziekenhuis en dan checken ze me na. Als het dan goed is kan ik maybe nog gaan. En zo niet, ja dan heb ik pech. Der komen nog zat feestjes Thijs! Kump good jong haha. Elke dag is bij mij al een feest, volgens mij is dit de wraak van het lot. Eikel haha.

Ja dat was het dan wel weer voor vandaag. Ik ga lekker rustig aan doen. Morgen Rocky I en II kijken haha. Daar keek ik al naar uit. Ik dacht al, kut als ik op klippertocht ga kan ik die films niet zien. Maar nu ga ik niet dus kan ik ze wel zien!! Yeah nice. Always look on the bright side of life. Oh en trouwens. Foto's van gala staan op http://stuntfeest0809.hyves.nl/ en http://www.uitblik.nl.
Oh en trouwens, oop www.uitblik.nl stond een ding over dat ze schrijvers zochten. Misschien ga ik dat doen! Lijkt me wel hip. Misschien kunnen ze wel een 18 jarige humorvolle amateur schrijver gebruiken haha.
Goeie dag bitches

Geen opmerkingen:

Een reactie posten